Göteborg

Igår klev jag och Mattan upp tidigt och åkte till Göteborgs stad! Vi hälsade på hans syster och kollade på när hans systerson spelade fotboll. Det var kul men kallt. Sen åkte vi in till stan och gick runt och shoppade lite.



Vi åt i femmanhuset och åkte till Jul på Liseberg, verkligen hur fint som helst! Varenda träd hade tusentals lampor på varenda gren, och på varenda hus.. Snacka om missnöjd sommarjobbare som måste ha fått det jobbet. Det var iallafall hur mysigt som helst där, små stugor och barn som åkte skridskor och fejksnö...


Fast jag och Mattan hamnade såklart i spelhallen mesta delen av tiden vi var där. Vi sköt renar, spelade airhockey, dödade zombies och spelade en massa andra spel. Mattis var manlig och brottades med tjurar, bröt arm och boxades. Jag stod brevid och sa "åh vad stark du är!"
Jag drack glögg och vi spelade på chokladhjulet.

Vi tog bussen hem igen på kvällen. Perfekt dag!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0