Uppdatering

..mitt i all hast!

Dagarna går som mest ut på att vara hemma med Nemo, och han är så himla duktig!
Första veckan har vi bestämt att han bara ska vara hemma med oss och göra sig lite hemmastadd och trygg.
Men sen kommer det sättas igång med besök och miljöträning så snart får ni se honom! Han är världens busigaste och gosigaste lilla hund!



Tidigare hundar jag haft har liksom tränats mer "traditionellt" så den här gången har jag gett mig fasen på att jag ska ha en klickertränad hund! Ni kanske har hört talas om det? En liten manick som man trycker på och ger ifrån sig ett klick-ljud varje gång hunder gör något bra så kommer han till slut att koppla klicket till att han gör rätt! Smaaaaaaart.

Det funkar skitbra för övrigt. Han kan redan sitt!

Jag är världens lyckligaste som har mina två killar i mitt liv!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0