Rolig fredagskväll

Här sitter jag, Mattan har precis gått iväg på jobbet och jag... Ja, vad ska jag göra ikväll? Det är en bra fråga.
Hmm, det regnar ute, rätt mysigt faktiskt. Det är alltså höst nu? Inte mig emot faktiskt. Hösten är mysig.

Så vad kan man hitta på en regnig fredagkväll? Har ingen lust att se en film, känner mig alldeles för okoncentrerad för det. Och det finns ingen motivation att ta fram kemiboken - terminen börjar ju trots allt inte förrän på måndag. Kanske borde njuta av lugnet såhär före stormen. Kanske man ska se lite Family Guy? Hmm. Undrar om det går något bra på TV ikväll? Det är ju iallafall Djurpolisen i Houston på Animal Planet, ett av mina favvoprogram! Är en sån sucker för små hjälplösa djur som blir räddade och adopterade. Hihi.

Hade ju varit rätt kul att gå ut ikväll, trots regn, nu när man är långledig och allt. Meeen jaa just det, det FINNS ju faktiskt party att gå till ikväll, är visst någon som flyttar snart. Synd att jag inte är inbjuden. Den tackar vi för.

Nåja, på måndag börjar plugget och det är sista gången jag behöver gå till Arbetsförmedlingen på möte, eller ja, iallafall for now. Och det känns sjukt skönt. Har gått på möten sen i november förra året. Less? Ja.

Men men. Blir väl supernegativa Mary och Spotify ikväll då.
Och man vill flytta mer än någonsin.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0