Idag är det tisdag





Hola!
Satt och lyssnade på StudentConsulting idag på AF, de försökte ragga folk till ComHem, 40 platser behövdes tydligen.
Är det verkligen så många som säger upp sig hela tiden där? Bara för någon vecka sen sökte de ju hur mycket folk som helst. Jag lyssnade vad de hade och säga och gick sen. Är inte alls intresserad av ett telefonjobb. Usch usch usch.
Det är såna jobb som man får ångest av gå till, man känner att vafan, det är inte ens värt pengarna att gå dit.
Det är iallafall min erfarenhet av telefonjobb, eller vad säger ni?


Gick in och pratade med studievägledaren och var överlycklig eftersom jag trodde att man kunde byta ut kurser från betyget och läsa något annat så får man bättre snitt. Men nej. Det gick inte. Så det är bara att face it och läsa både kemi a och b i höst.

Jag hatar kemi. Hatar. Hatar. Hatar.
Jag är så jävla sämst på det så det finns inte.

Bra peppning där.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0