I lördags...

...var jag ute! Och jag hade roligare än jag haft på riktigt länge. Riktigt kul faktiskt!
 
Var hembjuden till Sandra Pettersson som hade hejdåparty inför sin flytt till Linköping. Där möttes man av det ena och det andra med lekar och annat kul, och allt tillsammans med goda vänner! Sånt gillar jag. Är kul när man träffar kompisar man inte sett på länge. Speciellt de jag hängde med på gymnasiet.

Har inga bilder tyvärr, men ska se vad jag kan ordna fram.

Ner bar det sedan av till krogen och jag hade för en gångs skull jäääädrans kul där. För krogen är ju oftast rätt överskattad. Men inte denna gång. Jag dansade och drack och bjöd och blev bjuden, jag skrattade tills jag höll på och dö och jag var sjukt dryg mot folk, jag drog dåliga skämt och var odräglig. Men jag hade så kuuuuuuuuuuuuuuul. Oja.

Kvällen slutade med en lång diskussion med en pantad kille som ansåg att om man inte älskade sitt telefonjobb så var man en idiot med IQ i klass fisköga. Han menade att oavsett vilket jobb man har så lägger man ner 100% av sin själ i det man gör och klagar aldrig. Mår man dåligt av att jobba, då var man ju inget värd. Kunde lika gärna ta livet av sig.

Jag vann diskussionen. Viktigt. Så jag vandrade hem med Mattan i armkrok och somnade med Nemo på magen.

Snacka om bra kväll, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag tror att det är runt 18e 19e någongång :D

2009-08-25 @ 14:05:25
URL: http://nathaliej.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0