Funderingar på jobbet...

Onsdagens funderingar bakom BJ-bordet;


- DÅLIG MUSIK
Alltså jag kan för allt i världen inte förstå musikstilen house/rave, eller vad fan det nu heter.  Ni vet vad jag pratar om.
10 minuter konstant öronvåldtäkt och sen en robot med fet basröst som plötsligt säger typ
"power......... freedom......... FUCK ME......" 
Ja. Och sen kör vi 10 minuter meningslös dunka-dunka till. Härligt.





- SNYGGAST PÅ KROGEN?
Det här blev dagens outfit för en goding ikväll: Svart t-shirt med texttryck, som man köper på marknaden ni vet. Fast har stylat den lite. Liksom slitit av ärmarna så det blivit ett linne, lite fransigt sådär. Värsta Project Runway. Till detta serveras ett par slitna vita (eller en gång vita iallafall) och svarta cross/motorcykelbrallor. Och ett par schyssta Reebok till det. Får inte glömma den vita Oakleykepsen också.
Och vad står det på tröjan? Jo just det. "Riktiga män rakar pungen med vinkelslip". Nice.


- DET ÄR MÄNSKLIGT ATT INTE LE 24/7
Fan vad less jag är på alla med manligt kön som alltid kläcker ut sig "men, vad du ser sur/arg/less ut????"
Då, när man hört det för femtioelfte gången, då vill man bara ställa sig upp, dra ner alla kort och marker i golvet och skrika "JA, men URSÄKTA om jag lät mina smilband vila i 3 sekunder medan du gick förbi! Och det är ju inte konstigt heller tycker du att man kanske är lite trött efter en hel kvälls matematikövning som STÄNDIGT ifrågasätts av fulla idioter som du, ditt JÄVLA OFFER!!!!!???"
Men istället svarar man glatt;
- Nej nej! Jag är inte alls sur! Vill du spela lite kanske? *smile*
...................... Inga kommentarer.




// Glad croupier.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha

2009-08-27 @ 20:46:52
Postat av: Anonym

men marie:D haha!

2009-08-27 @ 22:08:06
Postat av: Anonym

hahahah, sweet

2009-08-27 @ 22:23:37
Postat av: samantha

HAHAHAHAHA

2009-08-27 @ 23:11:28
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: maja

så jävla bra!

2009-08-28 @ 01:40:46

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0