Funderingar på jobbet 2...

Lördagens funderingar bakom BJ-bordet;


- "HUVUDSAKEN ÄR ATT ALLA TROR ATT MAN BANTAR"-HYSTERIN...
Vad är grejen med att försöka inbilla omvärlden att man bantar när man inte är överviktig?
Det verkar ju vara "inne" att fejka ätstörningar. Speciellt på bloggarna. WTF? Det måste ju för fan vara det sämsta sättet att provocera sig till fler läsare i hela världshistorien. "JAG BANTAR, SVÄLTER MIG ETT PAR DAGAR NU LIKSOM!! Give me some attention pleeeease."
"Åhh jag väger 50 kg nu, ÅNGEST!!"
Är det bara jag som garvar arslet av mig när jag läser såna inlägg/hör det i verkligheten?

 

- EN TANKE SOM BARA DÖK UPP
Vafan, det bor ju helt seriöst bara pantade jävla retards i den här stan, spelar ingen roll vart man tittar. Tittar jag dit ....... - Okej. Kanske inte han. MEN! OM jag tittar ditåt så är det ju garanterat en idio.... Eller näe. Inte hon heller. Och inte dom. Där borta står det ju ett gäng människor. Fast njae. Inte direkt. Hur som helst så är de ju schyssta. Och de som står där borta är inte helt fel heller.. MEN! DÄR! Där står ju en riktig jävla stört offer som är så sjukt dryg jämt.

Sa ju det. Bara idioter.

 

^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, håller med

2009-08-31 @ 00:43:27
Postat av: Anonym

Det finns en bloggare som gör detta i Härnösand... Antar att du vet vem.



En irriterande människa.

2009-08-31 @ 12:31:07
Postat av: mia

u got that right! heja madelene nylander!

2009-09-03 @ 04:04:26
URL: http://miaolivia.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0