Ångestframkallande..

"- Jag har börjat plugga på universitet! Och det är så jävla kul. Har du inte hört? Jag har flyttat söderut. Nu åker vi utomlands ett par månader. Jag har äntligen kommit in på min utbildning! WOHO! Sitter ute på en solstol nu, det är 27 grader varmt, ska fortsätta min bartenderkurs imorgon. Nu åker jag till USA och stannar där ett år. Har du inte sett lägenheten vi köpt i Stockholm? Jag sa upp mig igår, nu drar jag härifrån. Fyfan vad kul det ska bli. Nu ska jag äntligen få se världen! Det går 13000 nya människor på min nya skola. Typ hälften av Härnösands befolkning. Ja nu slipper man Härnösand. Äntligen! Nu ska jag till Norge och tjäna 30 000 rent i månaden. Påbörjar min resa till Australien imorgon. Nu tar jag tag i mitt liv - eller ännu bättre - Nu börjar livet."


Spelar ingen roll vart jag tittar så blir jag så AVUNDSJUK!




Kommentarer
Postat av: bananen!!

Haha men Mariiie då, ta med dig Nemo och kom ner hit efter att du grejat kemin vetja :D

2009-08-21 @ 13:24:25
Postat av: Anonym

Haha men Mariiie då, ta med dig Nemo och kom ner hit efter att du grejat äckelkemin vetja :D

2009-08-21 @ 13:25:01

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0