Mysigt

Som sagt så är ju mamma på besök så hon och moster Gunnel hämtade mig efter mitt besök på arbetsförmedlingen sen åkte vi hem till min mosters hus. Får verkligen nostalgikänsla när jag är där, höll till mycket där som liten.

Vi åt tacos och chokladkaka med jordgubbar (!) till efterrätt. Sen pratade vi om allt möjligt och umgicks tills jag fick skjuts hem och klev innanför dörren nyss.

Fick även en liten påskpeng av mamma som vet att jag har det lite knapert med ekonomin för tillfället, plus att jag fick lite behövligt påskpynt till lägenheten som faktiskt ekar efter sånt just nu.

Älskar min mamma otroligt mycket! Hon ger alltid så mycket trots att hon inte har det så bra själv alla gånger. Hmm. När jag får ett riktigt jobb ska jag bjuda henne på någonting.

Kanske en spahelg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmm mammor gillar spa...beleive me

2009-04-09 @ 16:44:20

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0