'Music - closely as neccecary as air'

Mmm... Börjar gilla denna artist mer och mer.
Lite som en kvinnlig version av Håkan Hellström, fast ändå inte.. Hmm. Svårt att förklara.
Gillar när det finns en tanke bakom texterna, fast inte på ett klyschigt vis, utan mer på ett "jag-vet-för-jag-var-där"-sätt.
Något som endast artister som (från den svenska sidan) HåkanH, MissLi, Melissa Horn, Winnerbäck etc kan leverera.
Me like.



"Är född en lördag, klockan 5
Jag längtar alltid härifrån - aldrig hem
Skulle, Borde ta det sen
Vad ska det bli av mig?
"

/ VM



Kommentarer
Postat av: Samantha

ja jo jag vet.. :(

2009-04-02 @ 08:54:19
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: PP

Veronica Maggio månne?

2009-04-06 @ 23:30:30

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0