Måndag

Har varit en bra dag idag, skönt när solen skiner och allt.. Kunde till och med sitta på altanen och äta frukost. Såg Sex and the city filmen igår för första gången. Jag vet, dåligt av mig. Men den var iallafall bra!

Har nu efter maten bara legat framför tv'n och sett på 90210. Helt seriöst, den är waaay better than I thought. Typisk ungdomsserie á la O.C, typ rika highschoolkids med en massa snygga kläder...och skor.. (och problem..) Grym musik spelar de också. Jag vill också bo sådär flott och typ leva på att fota eller skådespela eller nånting annat kul. Men men. Jag är iallafall fast i denna serie nu....

Huvudrollen "Annie" spelas av Shenae Grimes som för övrigt är kick-ass OCH skitsnygg.


1989 verkar ha varit ett bra produktionsår, för både Shenae här ovanför och Hayden Panettiere ("Claire" i Heroes) är född just 1989. Rätt svårt att fatta att de är jämngamla med en själv...
Ger en både en rejäl dos ångest och boostar avundsjukan rätt bra.
*sob*

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0