Just ja!

Igår gjorde jag ju faktiskt någonting som jag glömt att berätta!

Kl.18.00 så träffade jag min chef och några av mina jobbarkompisar på Aveny i Sundsvall för vidareutbildning, fuskträning och onstage-tips! Var kul att träffa dem, träffar de inte alls ofta eftersom jag jobbar i Härnösand hela tiden och aldrig i Sundsvall. Fick även veta att det verkar som att det lutar åt svarta skjortor nu istället för vita. MYCKET snyggare tycker jag. Hoppas det går igenom.

Efter den lilla utbildningen gick vi vidare till Dalton's och beställde in två stora snackstallrikar (massa gotta med olika dipper) och något drickbart (företaget betalade...woho) och snackade skit tills jag var tvungen att åka hem vid 22. Väl hemma mötte Mattis mig och vi gick direkt till Hegga och spelade lite spel med honom och Camilla!


Som ni ser blev det RappaKalja...Det är kuuuul

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0