Fika

Idag har jag varit på Rutiga Duken och fikat med min mamma och min moster. Är inte ofta mamsen är och hälsar på så man får passa på. Snart flyttar hon till Borås. Önskar jag var lika öppen för förändring som hon är, som flyttar runt hit och dit hela tiden. Vet ni hur jobbigt det är att träffa sin mamma typ max en gång i månaden, och nu när hon flyttar lär det bli ännu mindre?


Kanske inte världens mest passande bild men det är mamma iallafall. LOVE!
Bilden är tagen när vi var i Bulgarien.


Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad jag saknar den gamla tiden, har inte sett er på evigheter..

du måste hälsa henne från mig :)

2009-04-07 @ 21:03:31
URL: http://sarajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötmamma!

2009-04-09 @ 16:43:19

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0